Pagina's

maandag 1 februari 2016

Terugblik op de vakantie

Lang geleden....
Effe wat 'drive' kwijt.
Ben ik terug? Geen idee... 
Ik had nog wat in de pipeline. 

Terugkijken is fijn :). Vooruitkijken ook.
Laat de zomer maar komen :D. 

5 september 2015.

Aan het eind van elk schooljaar, de glimlach: 
'Heeeerlijk ! Vakantie!'
Vandaag lijkt het of ik dat gisteren zei.
Ik keek vorig jaar terug, zelfs in twee delen ;) en dacht : 'Ik doe dat nog eens!' :)
Here goes :o)

* Eind juni : rushen! 
TGV in, richting Marseille, op naar Carry-le-Rouet !

Hoera! 10 dagen zon, zee ... en peuters :) 

Zoon en dochter gingen mee en maakten 10 dagen amper ruzie. Een wonder ! :D

* Na 10 dagen, het vliegtuig op, richting Peking. Geen tijd om uit te rusten!
Avontuur in China, met 70 leerlingen:

De Chinese muur. Indrukwekkend en kuitenbijter. 
Indrukwekkende kuitenbijter.

Lessen allerhande - Chinees, Kungfu, kalligrafie ...

Tussendoor, af en toe een streepje cultuur.

Regen. Heel vaak.

Een panda, en veel natte dieren in de zoo...

De mistige heuvels in ...

...voor de originele Chongqing "hot pot". 
Spicy, maar jummy !


Chinees eten dus. Lekker. Alleen was driemaal per dag net iets té. 
Ik hoef even niet meer...;)

Dat en zoveel meer, met Dong, een fijne mens.


* Na China, uitrusten.
Supporteren voor de zoon ...

Een tevreden dochter ophalen. 

Genieten van een stevige fietstocht langs stoffige wegen. 
Inspanning ...
...  en ontspanning aan zee   ;)

Onnozelheid met fantastische madammen. 
Beloofd, dames, volgend jaar: elke verjaardag ! ;D


En dan, het einde van de vakantie. Katuit. Genieten.

September, ik ben er klaar voor ! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten