Pagina's

vrijdag 12 februari 2016

#100happydaysIsaBelle - dag 2

Ik werd wakker met een kus. 
Fijne voorsprong op today's happiness ;).

De leegte na het afscheid van de zoon (de dochter geniet nog steeds van sneeuw in Oostenrijk) werd vandaag wat opgevuld door warmte in het gezin van de vriend. 
Ik heb hopen werk en sta daar liever niet te lang bij stil, maar kreeg geweldige hulp. 
Mijn oudste 'nieuwe zoon' verloste me van tijdrovend opzoekwerk en sorteerde bovendien ook nog eens de chaos in mijn  spelmateriaal voor Parijs. Super !
Het schoolwerk schoot uiteindelijk best op. Wie weet haal ik toch het eind van de to-do-lijst...

Ik onthoud van deze dag nog de verrassende brief van de huisbaas (ze gaan werk maken van isolatie in mijn huis, woehoew!), de charme van mijn kat en de lieve dankjes en complimentjes na het eten. 
Ik sluit deze dag nu rustig tevreden af in de zetel en werk morgen wel verder...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten