Pagina's

donderdag 11 februari 2016

Orde en structuur 1 #challenge

Ik was dus enthousiast en ging ervoor. 
Eenvoudig begin : gewoon wat opruimen hier en daar. 
Nee hoor, ik zie dat niet als 'zeuren' ;p
15 items die weg gaan:
  1. materiaal dat ik voorbereidde voor de Kinderjuryleesclub. Ik stak veel tijd in het knip- en plakwerk, maar de kans is zéér klein dat ik dat nog eens hergebruik 
  2. een kapot Loombandje en een vreemd plastiekje om je sneakers mee te versieren. Lagen al een tijdje op de boekenkast...
  3. een hangslotje waarvan ik de code niet meer ken
  4. een koker waar een poster in zat. Ik dacht er ooit iets anders in te stoppen. Niet dus...
  5. een kotszakje uit het vliegtuig naar China. Ik neem die dingen altijd mee. In mijn geval weet je maar nooit ... :D
  6. mijn persoonlijke 'halsketting' met identificatie-info en blabla uit China
  7. bladwijzers die ik al drie jaar niet gebruik
  8. een kapot rekenmachientje uit de tijd van de euro-omwisseling
  9. een fortunecookiespreukpapiertje 
  10. de ballonnen die de kinderen voor mijn verjaardag aan mijn stoel gehangen hadden. Na vijf maand zijn ze echt niet mooi meer. :D
  11. een overschot zelfgemaakte vegetarische hamburgers uit de diepvries. Ik vermoed dat ze daar anders nog lang zouden liggen
  12. een dekseltje van een vermist doosje 
  13. een leuk kookwekkertje dat jammer genoeg kapot is
  14. een doos geopende toastjes. Krokant waren ze al niet meer en er is allicht ook een reden waarom ze bleven staan.
  15. het cataloogje van Pandora dat ik bijhield in de veronderstelling eens aan een persoonlijke verzameling betekenisvolle charms te beginnen. Who was I kidding ? Véél te duur. En een echt armbandmens ben ik waarschijnlijk toch niet ;)

Zo. 
Wat een gek lijstje. 
Volgende keer 13. Ik verzamel verder...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten