Pagina's

maandag 15 februari 2016

#100happydaysIsaBelle - dag 5

Het opstaan deze ochtend ging iets minder vlot. Vakanties durven het bioritme al wat beïnvloeden. 
En ik ben al geen ochtendmens ... ;)

Mijn leerlingen hadden gelukkig nog niet echt behoefte aan een te actieve les. De ochtend verliep wel vlotjes. 
Bovendien kreeg ik een skireiscompliment over de dochter. 
Trots mamamoment ;).

Mijn vrije namiddag verdeelde ik over wachten op de Eandisman en een kort Ikeabezoek. Of toch, dat was de bedoeling. Om een of andere reden zijn die bezoeken dat nooit :).
Maar gaatjes in de agenda zijn soms moeilijk te vinden.   
Fijne verrassing: de slaapbank kon direct mee en de ouders van de vriend waren zo lief onmiddellijk in hun auto met remorque te springen. 
De logeerkamer krijgt stilaan meer vorm. Fijn :)

Na de celloles nog een happy moment: de Smartmatdoos. 
Het voelt elke keer weer als cadeautjes openmaken. Wat zit er deze keer in ?
Spannend! :D

En ik vind het concept de max :). 
Gedaan met: wat eten we vanavond en heb ik alles in huis. 
Een paar dagen in de week iets nieuws en lekkers - meestal toch :)  
Perfect !








Geen opmerkingen:

Een reactie posten