Pagina's

zondag 28 februari 2016

#100happydaysIsaBelle - dag 18

Deze ochtend werd ik gewekt door mijn kat.
Lang geleden. 
Ze hield me zelfs gezelschap tot ik naar beneden ging. 
Het lege etensbakje had er misschien iets mee te maken, maar ik geef haar het voordeel van de twijfel ;)
Nadien zocht ze een warm plekje in de zetel, nog steeds in mijn buurt. 
Best jaloers, maar het is haar gegund ...
De repetitie van het schooltoneel verliep vlot. 
Ik luisterde met een half oor terwijl ik een deel van het decor in elkaar knutselde. 
En was blij tevreden toen ik klaar was !

Nadien nog even wat familiesfeer meepikken op het verjaardagsfeest bij mijn ouders, de grootouders veilig thuis afzetten en weer aan het werk gaan. Parijs, weet je wel ...

En gelukkig komt de vriend nog langs. Lieve warmte nu de kinderen weer vertrokken zijn, ik kan ze gebruiken ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten