Pagina's

dinsdag 16 februari 2016

#100happydaysIsaBelle - dag 6

Sinds maandag is er een lawine werk over mij uitgestort. 
Om wat overzicht te krijgen maakte ik vandaag een to-dolijstje. 
Slik.

Ik negeer de lichte help-mag-ik-ook-ademen-deze-week-paniek en noteer de fijne dingen van deze dag:
  • het to-dolijstje ;)
  • een vrij vlot uur in mijn moeilijke klas 
  • een productieve vergadering
  • de fijne toneelvoorstelling "Les yeux bleus" en het wijze gesprek nadien met een klas laatstejaars. Er mogen er heel wat een voorbeeld nemen aan hun open geest wat betreft homoseksualiteit. 
  • een reeks liefgekke smssen
  • de vlotte klassenraad: we konden 10 minuutjes vroeger naar huis
  • de mooie gloed zonlicht 's avonds
  • een stevige combatles
  • en tot slot : het afvinken op de to-dolijst. Er is hoop :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten