Pagina's

woensdag 17 juni 2020

Dag 85 - #CoronaDays

Ik sta in de loop van de dag af en toe wel eens stil bij met wat ik hier 's avonds zal schrijven. 
Dat was ook de bedoeling: bewuster bezig zijn met wat fijn is elke dag. 
Maar wanneer ik hier dan zit, lijkt dat ineens 'lang geleden'. En minder interessant...

Ik begon enthousiast aan de nieuwe lesdag.
Mijn leerlingen iets minder precies ...
Zoveel weken eigen ritme en ineens weer die focus. Ik begrijp dat het lastig is. 

Mijn middagpauze was rustig.
Een beetje té rustig ...   

Na school maakten we even tijd voor de eerste rijles van de dochter. 
Starten en stoppen op de oprit. 
Best grappig :D
Toch niet evident, duidelijk uitleggen wat je zelf al jaren op automatisme doet.
Het komt wel goed.
We hebben nog even ;)

We sloten de avond af met The Mountain Between Us
Mooi ... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten