Pagina's

dinsdag 2 juni 2020

Dag 71 - #CoronaDays

Ik las onlangs, ergens in een hoekje van de krant, dat de #blijfinuwkot aan vervanging toe is. We houden dit al vol sinds maart en hebben nieuwe motivatie nodig. Tijd voor een nieuwe slogan. 

Ik begin het ook te voelen. 
Om een of andere reden vind ik tegenwoordig heel moeilijk mijn focus. 
En het frustreert mij, want zo houd ik amper tijd over om gewoon eens iets leuks te doen, in mijn kot.

Met de positieve noot aan het eind van elke dag probeer ik niet te veel stil te staan bij het moeilijke. 
Ik leg me dus maar neer bij het feit dat ik door de bomen werk het bos nog steeds niet zie. En kijk naar de ontspannen momenten van vandaag. 

Ik ontbeet met mijn kinderen in de zon. 
Ik las het eindwerk van de vriend over filmmuziek en voelde kriebels. Wat zou ik hier graag meer over weten. 
Ik deed een paar boodschappen met de fiets.
Ik kreeg een fijn bericht van een vriend.
Ik liet wat verbeterwerk afdrukken en kon eindelijk eens werken op tempo, buiten.
De zoon deed het gras af.
Het avondeten was lekker. 
En ik had nadien een Brave mamamoment met de dochter.

Ik weet het, ik post vandaag de zoveelste foto van mijn kippen. 
Sorry, ze brengen nu eenmaal leven in mijn kot :)
Deze ochtend ontsnapten ze even aan onze aandacht. 
Het uurtje vrijheid in de tuin was hen gegund.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten