Pagina's

donderdag 11 juni 2020

Dag 79 -#CoronaDays

Een nieuwe kippendag. 
Sorry ;)

Rosa kwam me opnieuw enthousiast tegemoet deze ochtend. 
O nee ... Hoe doét ze het toch ? 

Ik laat het maar los. 
Ik barricadeerde elke makkelijke doorgang naar de tuin van de buren met wat ik maar kon vinden en liet de dames gewoon vrij in mijn tuin.
Het weer viel goed mee vandaag. Ik zette me er bij. 
Ik pauzeerde even van het werk voor mijn online celloles. 
Een fijn moment. 
Jammer dat het zo snel om was. 

Even geleden nodigde ik een vriend en zijn dochtertje uit eens op bezoek te komen bij de kippen.  
Er mag wat meer deze dagen, dus het kon. 
Leuk, heel even sociaal en 'gastvrouw' zijn.   

En na een rustige avond met de vriend, maak ik me klaar voor een nieuwe lesdag morgen. 
Vierdes deel 2. 
Ik kijk er naar uit :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten