Pagina's

woensdag 3 juni 2020

Dag 72 - #CoronaDays

Vandaag mocht ik naar de kapper. Hoera!
Eindelijk weer wat 'model' ;)  
Voor het grijs ga ik voor een doe-het-zelf-moment dit weekend. De producten zijn professioneel, de hulp van de dochter hopelijk ook ... 

Ik stelde nogmaals vast dat verbeteren op papier serieus wat sneller gaat. 
Jammer genoeg blijft het gewoon verschrikkelijk saai. 
Gelukkig moest ik me niet afvragen of ik 'veilig' was.
#waakkat
;D
Een pauze was welkom.
De dochter mocht om haar nieuwe pas. 
We sloten aan bij het rijtje voor het Administratief Centrum. 
1,5m afstand, handen ontsmetten en de richtlijnen volgen. 
Ik bedankte de ik-toon-u-waar-u-heen-moet-en-ontsmet-alles-man en hoop dat ik hem plezier deed met dat positiefje. Een van de bezoekers voor ons was duidelijk niét blij dat hij aan de achterkant van het gebouw naar buiten moest. 
Zijn fiets stond vooraan. 
#zuurpruim

In het tuincenter kocht ik nog wat groen en een nieuw barbecuerooster. 
Het weer ziet er iets minder uit de komende dagen, maar we zien wel. 
Meer tijd om alles goed te plannen dus ;) 

Morgen les in mijn vierdes. 
Een 1 septembergevoel in juni. 
Speciaal ... 
;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten