Pagina's

zaterdag 6 juni 2020

Dag 75 - #CoronaDays

Ik beperkte het werk tot een halve dag vandaag. 
Het mag eens. 
Ik voel de stress weer in mijn borstkas.
Even pauze en wat stilstaan bij andere dingen dus.

Onnozele dingen bijvoorbeeld. 
De zoon is er goed in. 
China in een boterham ;)
Sinds woensdag heeft mijn haar weer wat model.
Gezien de kapper in de nabije toekomst nog niet echt tijd heeft het grijs er ook uit te halen, kocht ik in een opwelling hun verf-je-haar-zelf-in-Coronatijden-pakket. 
Gelukkig had ik hulp. Mijn moeder bood haar badkamer aan. Dochterlief ging als een pro te werk ;) 
Het resultaat is prima. 
Maar volgende keer toch graag weer gewoon een kapper ;D

Een van de nichtjes was jarig gisteren. 
We gingen het feestvarken nog even een fijne verjaardag wensen.
Al 11 jaar in vorm. Wat gaat het toch snel...  

's Avonds een streepje nostalgie: we keken nog eens een MacGyver. 
Zooo jaren '80, maar nog steeds heerlijk.
Major crush ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten