Pagina's

donderdag 30 april 2020

Dag 37 - #CoronaDays

Een 'jarige' dag.
De dochter werd 18. 
Voor een emokieken als ik sowieso een emotionele dag ;) 
Ongelooflijk, hoe die jaren voorbij gevlogen zijn.
Ongelooflijk, hoe trots ik op haar ben. 
Ongelooflijk, hoe graag ik haar zie. 

Ik was best wel een tijdje bezig met haar cadeau.
Ik hoop dat ze er blij mee is.

Gelukkig mocht ik hem mee beleven, deze dag.  
We vierden samen, met vier. 
Ik at veel te veel, moest constateren dat de gevraagde taart blijkbaar wat extra tijd in de (nieuwe) oven had kunnen gebruiken en was blij dat ik een dessert B had voorzien.
Ach ja, wat zegt men ook alweer over 'het gebaar' ? 

Ook de vriend was jarig vandaag.
Jammer genoeg had hij een vreselijk drukke dag. 
Ik hoop dat hij toch een rustige en fijne avond had, bij mij, ondanks de afstand. 
Hij verraste me in elk geval wel met een interessante attentie :D 

Ik zag vandaag vele vormen van warme vriendschap en liefde.
Hartverwarmend en geruststellend. 
Ik ga slapen met een glimlach.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten