Pagina's

zaterdag 4 april 2020

Dag 12 - #CoronaDays

Vandaag ben ik moe. 
Het was een vreemde dag. 
Ik had een efficiënt plan voor al het werk. Dacht ik... 
Toen kwamen de mails met extra's. 

Bovendien moest ik boodschappen doen. 
Best onvoorspelbaar, in tijden van Corona.
Zal er een lange rij staan deze keer ? 
Ja, dus ...

Binnen moet je een afstand van 1,5 meter tot anderen respecteren. 
Af en toe eens even wachten dus. 
Want wil mevrouw nu spirelli vanavond ? Of penne? Of toch maar gewoon spaghetti ? 
Kiezen we wasverzachter met de geur van rozenblaadjes of van de oceaan? 

Het werd een activiteit van 2 uur 1/2 ...
Zucht. 

Maar ach, het is wel ok.
Alles is goed georganiseerd. Het personeel is rustig en vriendelijk. En er is niets tekort. 

Onnozel blij momentje: 'mijn' toiletpapier is er weer! 
Hoeraatjes !
Ik werkte nadien nog even door, tot etenstijd.
De vakantie kan beginnen. 
Min of meer...

De vriend had voor eten gezorgd deze avond. 
Ik mocht de voetjes gewoon eens onder tafel schuiven. 
Dank je wel, liefje, van op afstand ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten