Pagina's

zondag 12 april 2020

Dag 21 - #CoronaDays

Lieve pepe

Pasen was altijd een leuke dag. 
Eitjes zoeken in jullie tuin. Mijn zus en ik vonden het geweldig. 
Ook met onze kinderen kwamen we elk jaar kijken of 'de klokken' iets gebracht hadden.
Natuurlijk :)
Meme genoot van het blije gedoe, jij liet de gekte rustig passeren en wachtte op het 'Urbi et orbi' van de paus.

Vanaf nu is Pasen ook de dag waarop je wegging.
Je koos een speciale dag ...

Ik glimlach door mijn tranen heen. 
Je was er heel mijn leven.
Een fiere, koppig sterke man die alles leek te kunnen.
Wat was het fijn als je lachte. 
Of als je ineens enthousiast over iets vertelde. 
Als je me 'zoet' noemde.

Het doet pijn je op deze manier te laten gaan. 
We namen geen afscheid... 

Rust zacht, lieve pepe.
Je hebt het verdiend.
We zullen je missen.

Isabelle x

PS: Knuffels aan meme






Geen opmerkingen:

Een reactie posten