Pagina's

woensdag 1 april 2020

Dag 10 - #CoronaDays

Ik kreeg het stressgevoel niet weg vandaag. 
Het werk blijft maar komen...
De vriend raadde me aan het wat rustig aan te doen. 
Hm. Moeilijk.
Ik wil dan graag dat einde zien. En werk nog wat harder ...

'Leerkrachten werken keihard om ál hun leerlingen door dit schooljaar te sleuren'- Dank je wel, Ann Peuteman, voor het hart onder de riem. 
:)

Enfin, ik ben er bijna. Morgen kan ik wat ontspannen. 
Hopelijk wil de zon dan ook weer mee. 

Heerlijk weer vandaag.
De was ruikt lekker fris.
Gelukkig af en toe ook pauze. 
Een lieve vriendin kwam mijn mondmaskertjes ophalen. 
Zoals het hoort in coronatijden legde ik mijn pakje aan de deur. 
De korte babbel door het raam op klik deed deugd.

Leve Studio Brussel vandaag. 35 jaar Afrekeningnummeréénhits. 
Woehoew. 
En even losgaan op de nummer 1
Memory lane. 

Tijd voor de dagelijks avondwandeling met de vriend. 
Het weegt wel, die afstand. 
Je ziet elkaar, je praat, en dat is het dan. 
Ach ja.
We blijven positief. Aan alles komt een eind. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten