Pagina's

zondag 21 december 2014

#100happydays - dag 88

 « Les petites choses n’ont l’air de rien, mais elles donnent la paix. »
Ik laat dat citaat van Georges Bernanos mijn dag bepalen.

Mijn kat besliste deze ochtend dat ik maar eens moest opstaan en kwam bovenop mij liggen. Een dwaze kattensnoet in je gezicht, een grappig begin.

Mijn vorige boek is uit. Ik begin bij het ontbijt aan het volgende. Ik heb tijd om te lezen. Heerlijk !

Ik luister naar Music for Life op StuBru en krijg een goed gevoel bij de warme initiatieven van al die enthousiaste mensen. Af en toe geven we allemaal toch wel wat om elkaar.

Ik ga op bezoek bij mijn grootouders, en hoor meme heel dankbaar zeggen hoe ze door iedereen in de watten gelegd worden. Dat papa zo goed voor haar zorgt, en mama zoveel voor hen doet.
Mijn beurt :). Ik haal voor hen de kerststal van op zolder. Een beetje kerstsfeer in hun living.

De namiddag verdeel ik over cadeautjes maken en lezen, met warme sokken aan.
Straks zijn mijn kinderen terug. Fijn :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten