Pagina's

woensdag 3 december 2014

#100happydays - dag 70

Een stevige week is dit. Ik zie nog niet goed hoe ik al het werk gedaan krijg, maar het zal wel lukken, ongeveer. Been there before ;D.
Ben in elk geval blij om mijn optimisme :)

In mijn huis zijn koude dagen ook echt koud. Als de kinderen hier zijn, zitten we allemaal beneden. Waar het warm is.
Gezellig. Nu ja ...
Om me af te sluiten van wat rondom mij gebeurt, stop ik muziek in mijn oren. Bij deze lijst dacht ik : 'Perfect! Kan ik bij werken'.
Maar hm, ik was het weer vergeten. Die muziek. Rechtstreeks. In mijn oor. Ik zei het al : weg ben ik. 
Ik zweef mee boven een meer, dender op een paard door een woud, hoor de wereld ontstaan. Of zie mezelf op een zwarte mat naast een man aan een piano.

Komaan, Isabelle, je hebt genoeg te doen ... Focus !
Gelukkig lees ik even later deze post. Voilà ! Dagdromen is helemaal niet zo slecht. Bevordert creativiteit :) En die heb ik nodig. Examens moeten opgesteld ;D

's Avonds, eerste optreden met mijn Bernice. Een beetje een stressmoment. Ach ja, ik was een paar noten kwijt, speelde er ook een paar verkeerd, maar ging gewoon door. 
Ik heb me elegant en met de glimlach gered. Vond men. En dat onthoud ik.
Goed van mij ;)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten