Pagina's

dinsdag 23 december 2014

#100happydays - dag 90

Serieuze dag vandaag. De dochter zoekt een feestoutfit. Shoppen, dus.
Hm. Niet mijn favoriete bezigheid. Meestal heb ik het gevoel uuuuren rond te lopen, massa's kleren te passen en ga ik naar huis met iets onnozels als haarspeldjes.
Geluk zit in kleine dingen.
Absoluut. Denk ik dan. ;)

Niet simpel, kleren kiezen met een puberdochter.
Ik heb intussen geleerd. Wat ze koopt om mij een plezier te doen, blijft uiteindelijk in de kast hangen.
Ik laat haar doen, en zeg 'hm'. 'Ja'. Of 'nee'.
Al is met haar op stap zijn ook wel gezellig. Ze heeft een droog soort humor. Best grappig.

De kat kwam van de dierenarts in een hip, rood vestje.
Iets minder blij dan ik, vermoed ik zo. Ö

Ze nestelde zich rustig bij de dochter en genoot van de warmte...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten