Pagina's

vrijdag 12 december 2014

#100happydays - dag 79

Een vrij nare droom zat in mijn lijf deze ochtend. Maar ik overleefde de vier uur toezicht bij het examen. Hoera ! 
Plusjes : een van de dames was jarig en had lekkers mee. En de sjaal wordt langer. :)

De dochter was goed gehumeurd vandaag. Uitgebreide onnozelheid op bed vanmorgen.
Resultaat : vreselijke foto's van mijn ochtendkop.
Nog één examen te gaan. Vrije namiddag. Nog meer onnozelheid in de zetel.
Resultaat : mama met een gepimpte GSM.

Tussen het verbeteren door, nog repeteren voor WINTERING morgen.
Een hele fijne vraag van de pianiste nadien. Of ik met haar iets klassieks wil dansen in februari.
Natuurlijk.
En ik rijd met een grote smile naar huis.

Vanavond nog frietjes met de kids en gezellig zetelen voor de buis. Ik werk morgen wel verder ...

Een foto van de dochter vandaag. Haar dolle bui mag nog even duren :)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten