Pagina's

zaterdag 6 december 2014

#100happydays - dag 72

Ik vind Pieter Embrechts een zalige man. Grappig, interessant én knap. Hmm.
En hij was deze avond in CC Belgica.
Ik ook :).

Een geweldige avond.
Ik heb me een kriek gelachen, me triest gevoeld, vrolijk... De muziek, het decor, de teksten, de humor ... Ik heb genoten.
En een CD gekocht.

En sta mij nu toe even puberaal te doen.

Ik sprak
met
Pieter Embrechts !
Waaah !

Hij schrijftekende en vroeg : "En, Isabelle, heb je genoten ? "
- een vraag in context uiteraard ;p
Ik dacht : "Duh ! Absoluut, kerel !"
Maar, ik antwoordde natuurlijk gewoon. Beheerst en volwassen. ;D


Euh, de rest van mijn dag ?
Oh, die was ok ;).

Ik kruip nu onder de wol. Met een brede glimlach.
Want dit staat op mijn CD :



PS: Morgen word ik wakker en weet ik weer hoe oud ik ben. Ik beloof het ;D

PS: Eentje dat bijbleef "Alles blijft stil"

PS: En nog eentje dat zalig gekaderd werd: "In Borgerhout"

PS: En hij zong zelfs in het Frans ! Wat een man ! ;D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten