Pagina's

maandag 24 november 2014

#100happydays - dag 61

Weinig glans vandaag.
Ik had het niet gedacht deze ochtend, maar bon. Het was zo.
Wat vond ik fijn ? Ik som zoveel mogelijk op. Nood aan positiviteit.  
  • ontbijt met de kinderen
  • naar school rijden met de zoon
  • een ontroerend mooi jeugdboek over een blind meisje en een Afrikaanse soldaat.
  • een vriendin met een goede timing
  • een opgelost probleem
  • een dwaas antwoord
  • leerlingen met een glinstering in hun ogen : het lukt !
  • ongelooflijk mooi zonlicht op het water na mijn 8ste lesuur
  • een stuk chocolade
  • knuffels van mijn kinderen
  • Els Dottermans in Knutserellen met Chonchita op Ketnet. "Ouat een leuik Neiderrrlants !"
  • een vervroegde celloles en een avond thuis
  • de diepmooie klank van dat instrument
  • het gelach van mijn kinderen
  • grapjes in de zetel
  • onnozelheid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten