Pagina's

zaterdag 15 november 2014

#100happydays - dag 52

Ik woon in een huis op leeftijd. Met allerlei 'mankementjes' dus.
Zo was de kraan aan de lavabo in de badkamer al een tijdje buiten strijd. Ik ben geen luxebeest en trok mijn plan gewoon met water in teiltjes. Alles went.
Ik kocht een nieuwe kraan, maar het vervangen bleek een heel gedoe en ik heb daar echt noppes verstand van.

Een leuke verrassing vandaag.
Deze middag ging de bel. Mijn schoonbroer. Met toolbox.
Een paar uurtjes later ... tadaaa ! Lavabo met nieuwe kraan.
Yesss !
Je zou van minder vrolijk worden :)


Een superdeluxe badkamer heb ik nog niet, maar bon, het ziet er toch al chiquer uit :)

Merci, Dieter :)

2 opmerkingen:

  1. luxe hé, stromend water.... Ik heb laatst ook enkele weken de wc moeten doorgieten, dan pas weet je wat het waard is, en die schoonbroer ook!

    BeantwoordenVerwijderen