Pagina's

vrijdag 31 oktober 2014

#100happydays - dag 36

We sloten de laatste voormiddag samen af met Trivial Pursuit Disney. Ik ben gewoon een kei. Win altijd. Ha ! 
Kids not amused  ... ;)



Aan hun afwezigheid de komende dagen zal ik weer moeten wennen. 

De leegte werd alvast wat gevuld door een aangename wandeling met een fijne jongedame, die ondanks haar leeftijd stevig met de voeten op de grond staat en volgens mij een heel mooi leven tegemoet gaat. 

En om de dag te eindigen, een laat verjaardagscadeau : 'Vader' van Peeping Tom in de KVS. Ik moet het nog even laten bezinken. 
Heel veel indrukken. Positief, dat wel, bij al dat ongemakkelijke. 

Ik zou het weer meer moeten doen, mijn horizon verruimen, kijken, leren. 
Dank je wel, Wendy, voor de avond. Het is fijn naar een voorstelling te gaan en het gevoel te hebben hetzelfde beleefd te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten