Pagina's

zaterdag 4 oktober 2014

#100happydays - dag 10

Zaterdagochtend. Stilte voor de storm. Het to-do-lijstje is jammer genoeg indrukwekkend. Het zal me even worst wezen. Ik neem wat tijd voor ontbijt en zet me dan in mijn streepje zon met een boek. Meer moet dat even niet zijn. 
Nog dat moment muziek erbij waarop je alles gewoon stil moét leggen ...
Ja, deze dag komt goed ;)


Voor het tochtje heen en terug naar de fietsenmaker blijk ik toch weer de verkeerde schoenen aan te hebben. Uit, dus, die dingen ! 
Op blote voeten verder, met Kate Bush in de oren.
Het plaatje klopt wel eigenlijk :)

Het afvinken op het to-do-lijstje maakt me ook blij. De rode balpen is leeg. De stapel verbeterwerk iets kleiner. Hoera !

Ik krijg verder ook een halfuurtje met de zoon na de scouts en een bij momenten gekke conversatie:
zoon : "We eten vanavond balletjes met stoofvleessaus en frietjes."
ik : "balletjes met stoofvleessaus?"
zoon : "ja, van in de fruitwinkel." 

;D







Geen opmerkingen:

Een reactie posten