Pagina's

maandag 27 oktober 2014

#100happydays - dag 33

Soms zijn vakantiedagen al even druk als gewone dagen.
Vandaag vond ik dat niet zo erg. Ik kreeg een nieuw plat dak op mijn keuken, ik ging met mijn kinderen naar de markt, kocht een fijn boek met mijn cadeaubon, verbeterde een paar uur stevig door en reed nadien naar Kinepolis Gent.
Dank je wel Brantano voor de gratis tickets en de popcorn (ik vergeet voor het gemak even hoeveel schoenen we kochten eer de spaarkaart vol was ;) ! ) 


"Manolo's Magische reis". Een herkenbaar verhaal in een apart jasje. Een jonge man moet kiezen tussen zijn hart en wat zijn familie van hem verwacht, en ook nog eens vechten voor het meisje waar hij van houdt. Leven en Dood doen mee en uiteraard beleeft hij een ongelooflijk avontuur.
Niet het 'normale' soort animatiefilm. Het voelt meer alsof je in een boek stapt, vol kleurrijke, zwierige tekeningen...Fijn.
We hebben genoten.
En misschien verbeeld ik het me, maar de boodschap je hart volgen, dromen, geloven in de liefde, blablabla, wordt me tegenwoordig nogal veel rond de oren gesmeten.
Ik weet nog niet goed wat ik daar nu van vind...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten