Pagina's

vrijdag 27 maart 2020

Dag 5 - #CoronaDays

Van 'Boekenjagen' naar 'Berenjagen'. Ik vond het een leuk initiatief.
De beer staat ook hier voor het raam.
En hé, een briefje in de bus!
'Beredikke knuffel van Thor, Seppe en Sofie'. 
Daar wordt een mens best vrolijk van :)
Ik verliet mijn kot eens vandaag.
Omdat het moest. 
Boodschappen doen. 
Toch een vreemde ervaring. 
Afstand houden. 
Alleen aanraken wat je koopt.
Wachten achter de zwarte lijn.

Eerlijk ? Ik voelde me niet altijd op mijn gemak. 
Ik vergat dus vanalles en bracht de verkeerde pasta mee. De dochter vroeg zich af hoe ik in godsnaam in die winkel rondgelopen had. Met mijn ogen dicht? 
Tja. 

Het gevoel is normaal. 
Ik trek me een beetje op aan de woorden van Peter Adriaenssens in De Afspraak
Ik hoor hem graag bezig. De man heeft rust. 

Het was een dag met moeilijke momenten. De tranen zaten hoog.
Gelukkig eindigde Wim De Vilder het journaal met een positieve noot: "We zijn de groei van het virus aan het afremmen."
Dank je wel, Wim.

We sloten af met veel gelach: Kung Fu Panda 2.
Fijn. 
Er was weer ruimte om wat blijer te zijn. 
Ik had een leuke live sessie met mijn leerlingen vandaag. 
Ik zag de vriend heel even aan de winkel, zij het op afstand. 
En ik kocht 10 rollen WC-papier ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten