Pagina's

woensdag 25 maart 2020

Dag 3 - #CoronaDays

Bij het nieuws deze ochtend voelde ik weer wat onrust. 
Opnieuw zoveel mensen overleden. Opnieuw zoveel besmettingen ...
Zucht.
Respect voor alle zorgers. 
Hopelijk kunnen ze af en toe ook wat voor zichzelf zorgen.

Vandaag leek alles iets moeilijker naar de achtergrond te schuiven.
Ik probeerde goed bezig te blijven. 

Gelukkig loopt het vlotjes, thuis, in onze bubbel. De sfeer zit wel goed. We plannen schoolwerk alsof het weekend is en wisselen af met andere activiteiten.

En ... primeurtje vandaag. 
In een opwelling bestelde ik vorige week een broodbakmachine. 
In de lichte chaos bij het begin van de lockdown vond ik het een goed idee die eindelijk eens van mijn verlanglijstje te halen. 
En vandaag aten we ons eerste zelf gemaakte brood.
Mjomjom ! 
Lekker ! 
Al zal ik nog moeten zorgen voor een snijmachine ... 
Je moet blijkbaar ook handig zijn met een broodmes ;D

Opnieuw zon vandaag. Fijn !
Ik ging voor een ander scenario dan gisteren. 
Gewapend met water, spons, raamtrekker (dat woord zocht ik even op ;) ) en dochter pakte ik de ramen aan. 
Mét resultaat.  
Compliment van de zoon: amai, je ziet het raam zelfs niet meer ! 

Al kan het ook wel betekenen dat die ramen écht wel vuil waren ...
;D


1 opmerking:

  1. mmm, ziet er lekker uit. Laat die onrust maar overwaaien! En morgen de zoon met water spons :-) Sabine

    BeantwoordenVerwijderen