Pagina's

woensdag 25 maart 2020

Dag 2 - #Coronadays

Niet gedacht dat het zo'n drukke dag zou worden vandaag...

Les geven op afstand ? Hm. 
Mijn focus schiet alle kanten op bij elke nieuwe mail met richtlijnen, vragen en verbeterwerk. Ik word er soms gek van. 
Maar vermoed dat het misschien ook gewoon aan mij ligt ;).

Gisteren las ik een interview in de krant. 
"Stop met het corona-nieuws te volgen, adviseert deze psychiater: ‘Een stress van jewelste’." 
Ik ben mee. 

Nee hoor, ik sluit mijn ogen niet voor wat gebeurt. En het is belangrijk op de hoogte te zijn. Maar ik krijg het af en toe benauwd van die onophoudelijke stroom Coronanieuws... 
Het 'doseren' vandaag deed eens deugd.

Tussen al dat werken door was er gelukkig  af en toe ook eens een pauze. 
Ik genoot van de gesprekjes met zoon en dochter. 
Ik likete nietsvermoedend de foto van een vriend op Facebook en werd uitgedaagd. Mijn foto uit de oude doos had succes. En leidde tot een aantal leuke babbels :)

En dan vond de dochter dat het tijd was voor ontspanning. 
De Harry Potter Trivial.
Ik won ;) 
Uiteraard ;) 

We sloten af met 'Harry Potter en de gevangene van Azkaban'
En ik ga slapen met wijze woorden van Albus Perkamentus.
:) 
  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten