Pagina's

vrijdag 29 mei 2020

Dag 66 - #CoronaDays

Vanaf volgende week krijgen onze vierdes opnieuw les. 
Briefing op school dus. 
Tof, ook deze collega's weer eens te zien na al die tijd.

Toen ik thuis kwam, was daar het 'ontvangstcomité' ;)
Geweldig, hoe de dames elke keer weer enthousiast komen aanhollen als ze mij zien.
Grappig, hoe ze vervolgens naar het 'keukenafvalhoekje' stuiven en elkaar bijna omver lopen om de eerste te zijn.
De namiddag leek in een wip voorbij. 
Ik heb niet het gevoel gedaan te hebben wat ik wou, maar ik heb best wel wat werk verzet. 
Ik zal er maar tevreden mee zijn ;)

Het avondeten bracht gelukkig rust. 
Fijn, op het gemak buiten zitten en babbelen. 
En als het niet te donker en te koud geworden was, zaten we er misschien nog... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten