Pagina's

dinsdag 5 mei 2020

Dag 43 - #CoronaDays

Volgens mij tellen de dagen tegenwoordig minder uren.
Ineens is het weer avond.

Het is allicht een goed teken. Ik verveel me dus niet. 
Ik heb dan ook genoeg te doen.
Verbeterweek...

De pauzes waren welkom. 
Even ontspannen in het groen.
De klimplant die ik gisteren kocht, kreeg een plaats en ik trok links en rechts nog wat onkruid uit. 
Alle kleine beetjes helpen, houd ik mezelf maar voor...

Achter in de tuin staat een seringenboom.
De bloemen doen me aan Meme denken. Ze zette vroeger vaak grote bossen binnen, in een vaas.
Ik kreeg hoofdpijn van de geur, maar ik vind ze nog altijd prachtig.

Ik maakte een klein boeket en ging het haar even brengen. 
De avond was gezellig. 
Met Groeten uit terug naar 1964. 
Het huis leek een beetje op het mijne. Maar dan mooier, vond de dochter. 
...
Het raakt hier ooit wel eens in orde ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten