Pagina's

woensdag 20 mei 2020

Dag 58 - #CoronaDays

Deze ochtend had ik iets minder zin in de dag. 
Het idee weer een tijd bezig te zijn met schoolwerk vanuit mijn kot motiveerde niet echt. 
Maar goed. 

Het aantal taken dat ik nog te verbeteren heb, maakte blijkbaar indruk gisteren. De zoon vroeg of hij iets kon doen voor mij. 
Ja hoor ;)
Ik gaf hem een lijstje criteria en een klas filmpjes. 
Hij was er een hele tijd mee bezig. 
Ik moet ze zelf uiteraard ook nog allemaal bekijken, maar de 'peerevaluatie' is alvast in orde. Fijn !

De dochter en ik brachten de aanvraag voor haar nieuwe identiteitskaart in orde. 
Met mondmaskers binnen bij de fotograaf. 
Het voelde alsof we 'modieus' een overval kwamen plegen. En dan ging er ook nog eens een alarm af ;) 

Na het werk, tijd voor ontspanning in de tuin. 
De aardappelplantjes worden stilaan groter. En ook enkele van de pompoenpitjes komen uit. 
Om er wat plaats voor te maken, ging ik nog even tekeer tegen het onkruid ;)
De digibox staat ongeveer vol. We maken maar eens werk van al die films dus. 
Vandaag laat ik de keuze aan de kinderen. 
Gisteren koos ik The Beguiled
Iets luchtigers vandaag graag :) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten