Pagina's

maandag 4 mei 2020

Dag 42 - #CoronaDays

Ondanks mijn goede voornemens zat ik vandaag toch iets later dan gepland voor mijn computer. 
Maandagochtenden waren nooit mijn ding, blijkbaar ook niet in Coronatijden ;D.
Na een ontbijt met mijn kinderen kon mijn humeur er weer tegen. 

Het was nodig. 
Leerlingen en deadlines betekent leerlingen en excuses. 
Zucht ... 
En om origineel of geloofwaardig te zijn moeten ze intussen al echt hun best doen 😜

De boodschappen liepen vlotjes vandaag. 
Toch wennen, steeds meer mensen met een mondmasker te zien. 
Een oude bekende groette me hartelijk maar vroeg ook onmiddellijk of ik hem wel herkend had. 
Het is maar vreemd, zo'n gesprek zonder 'gezicht'.

Ik waagde me ook even in Aveve. 
Ook daar ging het vlot en hielden mensen zich vriendelijk aan de regels.
Een fijn gevoel. 

Het ziet ernaar uit dat de residentie achter in de tuin eindelijk bevolkt zal geraken. Als alles goed gaat, hebben we vrijdag drie kippen. 
Hoera ! 
Nu nog gepaste namen vinden ... 
;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten