Pagina's

vrijdag 15 mei 2020

Dag 53 - #CoronaDays

De dochter had haar eerste lesdag vandaag. 
Iedereen terugzien was fijn, het mondmasker echter niet het aangenaamste accessoire. En ineens weer stil zitten en gewoon luisteren naar een leerkracht was ook weer wennen.    
Dat belooft voor volgende week ;D

Het vraagt toch wel wat denkwerk, vind ik. 
Wat zal ik nog geven ? 
En hoe kan ik dat geven? Het nieuwe normaal staat nogal ver van hoe ik dat gewoonlijk doe ...

Gelukkig was er af en toe wat afleiding vandaag ;)
Het blijft leuk, de dames te observeren. 
Elke keer begroeten ze mij nieuwsgierig en lijken ze me allerlei dingen te komen vertellen. Ik moet dringend werken aan mijn 'kips'.  

Het nichtje was ook jarig vandaag. 
De tijd staat niet stil. 
We gingen even langs voor verjaardagswensen op afstand. 
Hopelijk had ook zij een fijne verjaardag in deze Coronatijden ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten