Pagina's

dinsdag 2 juli 2019

Dag 93 - #100HDays

Verse koffiekoeken, deze ochtend.
Dank je wel, liefje ;)

Een dagje Avignon vandaag.
Ik was er zo'n 20 jaar geleden, denk ik, met de laatstejaars. 
We brachten toen een snel bezoek aan de stad en dansten 'devant' le pont d'Avignon. 
;D
Fijne herinneringen. 

Vandaag hadden we iets meer tijd. 

Het Palais des Papes hield ons meer dan een uur zoet. 
Indrukwekkend wel. 
Verrassing aan het eind: 'Ecce homo' van Ernest Pignon-Ernest.
We liepen sneller door de tentoonstelling dan ik had gewild, achteraf bekeken. 
Ik ben niet zo thuis in street art, maar wat ik hier zag, heeft me absoluut nieuwsgierig gemaakt. 
Ik luisterde al geboeid naar the man himself.
We namen afscheid van de stad aan de pont d'Avignon. Het dansje 'sur' had deze keer gekund … 
We lieten het maar zo ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten