Pagina's

dinsdag 9 juli 2019

Dag 100 - #100HDays

Dag 100.
Een dag met fijne momenten. 

Ik ging op koopjesjacht en vond wat ik zocht. 
Ik ontdekte een mooi hoekje in Dendermonde. 

Ik voelde vriendschap. En ontspande.
Ik ging om 'een paar dozen' bij een vriendin. En keerde terug met een auto vòl. 
:D 
Ik kreeg een snelle lang-geleden-dat-we-elkaar-zagen-knuffel van een andere vriendin. 
Ik sprak af met nog een andere vriendin, die ik echt wel mis.
Ik kreeg een lief bericht. 

Ik maakte kennis met een paar nieuwe mensen. 
Ik kreeg een geruststellende second opinion.
Ik stond in een mooie tuin die ik bijna de mijne mag noemen ... 

  
Mijn 100HDays zitten er weer op. 
Dag 1 lijkt lang geleden. 
En toch ook niet. 

Ik begon er aan met goede moed. 
Ik leef al een tijdje in een niet zo positieve context. Althans toch niet voor mij. 
Meer positiviteit dus. Ik ging ervoor.
Want volgens al die motiverende spreuken zit het geluk in kleine dingen, heeft elke dag ook iets goeds en komt na regen zonneschijn.

Eerlijk ?  
Het maakte me soms boos. Sommige dagen had ik zin om keihard te schreeuwen. Zever ! Allemaal dikke zever! 
Na een ontnuchterende 'klets' in het gezicht leek het lijstje gelukjes pover en onnozel. 

Maar goed. Ik wil het niet, negatief zijn. 
Het leven is veel aangenamer als je positief bent. 
Of lanceer ik hier nu ook een dikke-zever-spreuk ;D ?

Ik vond heel wat gelukjes, 100 dagen lang. 
Oef ;) 
Ik weet nog goed wat wanneer minder liep. Maar ik zeg tegen mezelf: je verwoordde het zo positief als je kon. 

Doe zo voort.
Alles komt goed. 
Uiteindelijk. 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten