Pagina's

vrijdag 28 juni 2019

Dag 88 - #100HDays

Wat een dag !
Hossen en crossen...
Laatste deliberaties. Rapporten schrijven. Allerlei mails sturen. Oudercontact. Administratie tot laat ... 

Blij dat de dag om is. 

Gelukkig ook positiefs tussendoor. 

De dochter heeft een geweldig resultaat. 
De zoon ook. 
#keitrots

Ik kreeg een lieve boodschap met een praktisch cadeautje.

En ik glimlach nog steeds om het grappige moment nadien.

Bij het oudercontact in december had ik het om een of andere reden met een ouder over boeiende steden. Hij was in de wolken over Marrakech en dol op Londen, maar kende Parijs niet. 
We sloten een deal: tips voor een bezoek aan Marrakech voor een lijstje leuke plekjes in Parijs. 

Ik had er niet meer aan gedacht. 
Tot vandaag dus.  

Verrassing ! 
Een plan van Marrakech, met tips.
Geweldig!

Mijn tegenprestatie komt eraan !  
:D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten