Pagina's

zaterdag 8 juni 2019

Dag 69 - #100HDays

" Elke gedachte die ik heb en elke zin die ik uitspreek, is een affirmatie. En die is positief of negatief. Positieve affirmaties zorgen voor positieve ervaringen, en negatieve affirmaties voor negatieve ervaringen. Als je een tomatenzaadje plant, kan het alleen maar uitgroeien tot een tomatenplant. Een eikel wordt alleen maar een eikenboom. Een puppy wordt alleen maar een hond. Als we steeds maar negatieve beweringen over onszelf blijven herhalen, blijven we alleen maar meer negatieve ervaringen produceren."
Louise Hay 
Goede voornemens dus deze ochtend. 
Ik maak er een goede dag van. Gisteren is vandaag niet. 
Ik probeerde vriendelijk, lief en warm te zijn en negativiteit ver weg te houden. 
Het lukte wel. 

Ik ruimde mijn bureau op, en heb nu plaats voor de volgende examenreeks ;).
Ik zocht zoveel mogelijk vragen voor de mondelinge examens bijeen en goot ze in een document. Morgen de rest van het werk. 

Mijn ik-maak-een-wandeling-en-doe-wat-boodschappen deed deugd, en ik was net voor de regen terug. 

Mijn kat dut tegenwoordig blijkbaar in de bloembak op het terras. Grappig.

En de 'gooiskills' van de zoon zijn ook in orde 
;D 
Nog even supporteren voor onze Belgen nu.
Hoop dat ook zij een goede dag hebben:)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten