Pagina's

dinsdag 30 april 2019

Dag 29 - #100HDays

Een dag met twee jarigen. 
De dochter en de vriend.
Jammer dat het een werk- en schooldag was. 
Weinig tijd om even te vieren, en de dochter is bij haar papa. 
Ik had plezier met de onnozele kaartjes tussendoor. Ik hoop zij ook.  

Een lieve collega sprak me aan over deze blog. 
Hoe wat ik schrijf best positief voelt. 
Het was wel fijn dat te horen.
Ik probeer hard te focussen op wat goed is. Maar het is soms moeilijk.

Ook vandaag. 
Want wat begon als een fijne dag, eindigde onverwachts in spanning en verdriet. En dat wou ik niet.

Ik neem het compliment mee. 
En ondanks het einde van mijn dag ben ik blij om die momentjes waarop ik moest glimlachen, iets zag of hoorde dat ik mooi vond, iets deed wat mensen blij maakte. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten