Pagina's

maandag 1 april 2019

Dag 1 - #100HDays

Het is meer dan een jaar geleden dat ik hier was.
Druk. 
Veel andere dingen die aandacht vroegen.
Leuke dingen. 
En minder leuke dingen. 

Veel minder leuke. 

Het gaat niet zo goed. 
Dat zeg je normaal gezien niet over jezelf op het internet. Ik weid er niet over uit. Wie mij kent, weet het wel. 
Het doet er ook niet toe. 

Ik heb er genoeg van. Het is tijd om dat recht krabbelen wat te helpen. 
Een nieuwe 100 happy days. 
Elke dag iets fijns. Al is het maar één ding. 
Dat moet wel lukken. 

Vandaag: 

Zon 

Na een korte nacht. 

Een zwaar hoofd vol vragen en onzekerheden.
Gelukkig genoeg te doen om niet te veel na te denken...

En lieve mensen. 
De collega, die vraagt hoe het gaat. 
De klas, die rustig meewerkt. 
De leerlingen, die me enthousiast aanspreken over de eindejaarsreis.
De leerlingen, die kwetterend een stukje meerijden met de fiets.
De dochter. Het is altijd fijn haar even te zien tijdens de papa-week. 
De cello, die klinkt zoals ik het wil. 

Een rustige dag. Met zon. 
En dat is voorlopig gewoon waar ik behoefte aan heb. 

Ik gooi het in de weegschaal van de kilte die in mijn huis hangt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten