Pagina's

zondag 16 augustus 2015

Slow down and look back

Deze week kies ik voor een foto van mijn 'Anti-Vlieg-Slierten'.



Hé ? 

Wel, het bleef een tijdje wit, hier op deze pagina. 
'Slow down'. 
Ok. Het is vakantie. 
'Look back' ? 
Hm.

En toen dacht ik aan die andere challenge : het #projectlogboek



Deze foto nam ik voor de ex-man. Met een knipoog. Het idee alleen al vond hij vreselijk. Geef hem maar een gewone 'hordeur'.
 
En ik scoor nog eens stevig in het terugkijken ook, vind ik. :D
Zomerse dagen bij meme en pepe. 
Onbezorgde kindertijd :).  
Tussen het zachte gewriemel hangen fijne herinneringenAlways nice to look back on those. 

Over de efficiëntie ervan kunnen we discussiëren, ik geef het toe. 
Maar de kleurtjes fluisteren 'zomer', 'zon', 'vakantie' en zoveel meer. 
Ik word er helemaal vrolijk van. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten