Pagina's

dinsdag 11 augustus 2015

11 augustus: Zoon- en dochterdag

Son and Daughter Day vandaag, volgens Daysoftheyear.com

Een dag voor reflectie.
Over het plezier en de vreugde die kinderen in je leven brengen.
Over de band met hen die is als geen enkele andere.
Over dat fijne geschenk dat je hen kan geven als ouder : Tijd.

Dus doe ik dat. Eens nadenken.
En tijd geven.

Het weerzien na hun papaweek is genieten.
Verhalen, knuffels en kleine attenties.
Vorige zondag een knuffelkus van de zoon en een bakje heerlijke frambozen uit de tuin. "Speciaal voor jou, mama".


En overmorgen is ook de dochter terug. Mijn 'coole' ;) meid, die me voor het slapen toch elke keer opnieuw aan mijn zinnetje herinnert. "Ik ben blij dat je er weer bent" ...


Geniet van deze dag, allemaal ! :)




 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten