Pagina's

woensdag 1 juli 2020

Dag 100 - #CoronaDays

Eigenlijk was gisteren al dag 100. 
Ik dubbelde dag 21 blijkbaar...
Ach ja. Niet zo erg ;)

Het zit er op. 
100 dagen lang zocht ik naar positiefjes. 
De ene dag vond ik ze al makkelijker dan de andere. 
Gelukkig waren ze er altijd.

Ons leven ziet er intussen al een beetje normaler uit. 
Jammer genoeg is er nog veel dat niet kan.
Het komt wel. 
We blijven positief ;D

Ook vandaag. 
En het ging vooruit.
De zoon en ik brachten wat structuur in de kelder. Benieuwd hoe stevig dat rek uiteindelijk is ;)
Nadien pakten we met drie de zoldertrapgang aan. 
Niet simpel, dat 'hoge' verfwerk.
Morgen laag 2.
Als onze schouders en nek niet te veel protesteren tenminste. 

We beloonden onszelf met een lekkere pizza calzone.
Mjomjom.
En keken 's avonds naar een van mijn favorieten: Hoe tem je een draak.
Heerlijk.
Perfecte afsluiter.
;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten