Pagina's

woensdag 15 mei 2019

Dag45 - #100HDays

D-Day 2. 

Bewogen dag. 
Ik kon niet heen om de vermoeidheid. 
Mijn nabije omgeving ook niet ...

Maar het zit erop. Mission accomplished. Gedaan met de stress.
Hoop ik... 
We hebben in elk geval ook goed gelachen.

"Ik voel enige gejaagdheid" 
De zin van de avond :D
- of hoe je beleefd duidelijk maakt dat je toch nog heel wat te vertellen hebt. 
Ik had het niet gedurfd ;) 

Bedtijd nu.
Benieuwd of het leven vanaf morgen weer wat rustiger wordt ...  

2 opmerkingen:

  1. Dag Isabelle, wij (je cello-collegaatjes in het publiek) hebben erg genoten van je zuivere spel, en je glimlach. al de rest trekken wij ons niet aan en ik hoop jij ook niet te veel... Als je speelt is het muziek bij jou, en DAT horen wij ! Ik ben benieuwd wat we in de toekomst nog allemaal samen gaan spelen en beleven. Geniet nu maar van de rust, en van het vooruitzicht dat we vrijdag weer op stap gaan met deze mooie groep, en deze keer moeten we zelf niks doen ! Tot dan, Griet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O... dat is mooi... Dank je wel, Griet ! Tot vrijdag :) Ik kijk ernaar uit !

      Verwijderen