Pagina's

dinsdag 19 september 2017

Dag 62 - #100HD

Ik vond vandaag een zwerfboek.
Het lag daar, aan het fietsrek bij Sint-Blasius.
Tof :) 
Ik nam het mee. Maar weet niet of het mijn 'ding' is. 
"Mijn strijd tegen de Birmese Junta". Dat soort verhaal blijft wel eens 'kleven'.

Het bezoek aan mijn meme was minder fijn. 
Helemaal in de war en o zo mager zat ze daar, in een zetel, alleen met zichzelf. 
Het deed pijn haar zo te zien.


De vriend had intussen gekookt. Fijn. 
Even rust aan tafel.

En verder...

  • Het voorstellen van de reis naar Zuid-Italië verliep ok. De jeugd leek enthousiast
  • Ik naaide (eindelijk) alle oude en nieuwe tekens op de scoutshemden van zoon en dochter. Zucht. Hopelijk dragen ze die dingen nu een paar jaar ;)
  • Ik kreeg twee collegiale complimenten en moest een paar keer glimlachen
  • morgen is weer een nieuwe dag. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten