Pagina's

dinsdag 30 mei 2017

dag 10 - #100HD

Een lange werkdag vandaag. 
Achtste lesuur en aansluitend personeelsvergadering...
Weinig tijd om stil te staan bij happy moments eigenlijk.

Wat ik fijn vond ? 
Thuis komen en aan het eten beginnen. 

Ik ben al een tijdje fan van maaltijdboxen.
Voor mij is het een beetje als op restaurant gaan. In mijn eigen keuken dan ;). 
Gewoon, de receptfiche nemen en bijhorende doos ingrediënten uit de ijskast halen. 
Elke keer iets nieuws. Geweldig :)

Op het menu vandaag: makreel met bloemkoolrijst en zoete aardappel, rode peper en komijn. 
Gezond én lekker !
Mjomjom! 

De avond sloot ik af met de tweede finalist van de Koning Elisabethwedstrijd.
Aurélien Pascal en het 1ste celloconcerto van Sosjtakovitsj. 
Wow. 
Onder de indruk ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten