Pagina's

donderdag 7 april 2016

#100happydays - dag 57

Een werkvrije dag vandaag. 
Sowieso geweldig :)

De oudste nieuwe zoon had nieuwe kleren nodig. 
De dochter ook, zei ze. (Echt?)
Met z'n vieren op stap dus.
Best gezellig. Toffe 'buit'. Maar het volgende winkel-in-winkel-uitmoment mag nog even wachten ;)

De laatste maanden slaag ik er (veel te) weinig in te sporten. En het wringt. 
Mijn rug is sinds een aantal jaren een serieuze spelbreker. Volgens de kinesist mag ik best opnieuw beginnen lopen, op voorwaarde dat ik zachtjes 'wobbelend' opbouw. 
De ex besliste onlangs de conditie van de dochter wat aan te scherpen en kocht haar nieuwe loopschoenen. Perfect ! 

Best fijn, joggen met de dochter. 
Best motiverend, zo'n "Dag, meisjes!" onderweg. 
Uiterst sympathiek, sommige mensen ;D
De rug vond het 'wobbelen' blijkbaar toch niet zacht genoeg. 
Ik ging nadien voor stretchen, yoga en een rustige-met-kersenpitkussen-in-de-zetel-avond. 
We zien morgenvroeg wel ...  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten