Pagina's

vrijdag 4 maart 2016

#100happydaysIsaBelle - dag 23

Het fijne, maar ook het lastige, aan werken met mensen is het 'humeur'. Van allebei.  
Trekken en sleuren aan een klas zonder fut of in een vervelende bui als je zelf weinig energie hebt ... pfff.
Maar sommige dagen ben je allebei in goede doen. En dan is het leuk :)

Ik heb een klas lastige schatten. Ze kunnen verschrikkelijk zijn. Maar ook geweldig ;).
Vandaag gebruikte ik de app in hun klas. 
Het ging super! En hun enthousiasme gaf me energie. :D 

Deze avond de Classics4 voorstelling van de lagere school. Met de zoon. 
Jammer genoeg lag het belangrijkste deel van het podium net verborgen achter de rug van de grote mens voor mij. Zucht ...
Gelukkig was er leuke muziek. En 200 kinderen met veel plezier zien en horen zingen, het maakt blij. 

En nu sluit ik de week nog gezellig af met mijn kids. Een avond voor mij in hun papaweek. Fijn :) 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten