Pagina's

dinsdag 4 juni 2019

Dag 65 - #100HDays

De warme reacties op gisteren verrasten me vandaag.
Dank je wel, iedereen x

Het werkt inderdaad, bevestiging.
Mijn werk ging ineens veel vlotter.
En ik leek meer geduld te hebben. 
;) 

Ik nam de avond 'vrij'.
Ik zag Federer een spannende kwartfinale winnen en genoot nadien van een rustige TV-avond

Mini-discussie met de dochter. Groen of blauw ? 
Zij houdt van de lucht. 
Blauw, dus.
Voor mij groen graag. Ik hou van de natuur. 
Maar moeten we echt kiezen ? 

Vogels leiden toch een machtig leven, stelde de zoon. Gewoon vrijheid, daar hoog in de lucht.  
De dochter was het eens. 
Ze begrepen niet waarom ik een kat zou willen zijn.
'Wat als je dan als straatkat eindigt?'
;)

De laatste lesdag morgen. 
Zoonlief stond er even bij stil: 'Wow, naar de vierdes.'
'En wow, zus, naar de zesdes...'
Voelde ik daar wat ontzag ? ;D


Het was een positieve dag.

Dat vonden de katten ook 
;D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten