Pagina's

vrijdag 2 januari 2015

#100happydays - dag 100

Voilà.
Mijn laatste #100happydaysdag .

Prima begin. Ik sliep een beetje uit, vond de zoon al actief en de dochter nog in bed. Ik knuffelde haar wakker, maakte pannenkoeken en plannen voor de dag :
  • me wassen en aankleden :)
  • boodschappen doen
  • kaartjes posten
  • langs gaan bij meme en pepe met nieuwjaarswensen
  • allerlei knutsels uit Art d'eco proberen - dit boek is me op het lijf geschreven ;D !
  • eten
  • één van de vele films bekijken die daar al een eeuwigheid op wachten
  • hopelijk eens op tijd in mijn bed kruipen en lekker slapen

De dag is bijna om. Het lijstje min of meer afgewerkt.
Tijd voor afscheid.
Van mijn #100happydays.
Het wordt even wennen. 
Het was leuk, ik zal het missen.
Ik ben blij geweest, verwonderd, dankbaar, gelukkig. Om allerlei dingen, groot en klein. Ook op echte ***dagen ;).
Ik zocht, en vond telkens iets om blij om te zijn. Fijn. Het gaf moed en vertrouwen.

Dus ik ga door. En blijf stil staan bij wat goed, mooi en geweldig is, elke dag. Met de glimlach.
En ik hoop dat jullie dat ook doen.

Ik begon deze challenge met muziek. Laat ik er ook mee eindigen...
Clap along, people en tot gauw ! :D
 
Extraatjes: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten