Pagina's

maandag 29 juni 2020

Dag 98 - #CoronaDays

Een hele dag online oudercontacten vandaag. 
Ik ben er wat 'murw' van.
Alles liep vlot, maar de afstand voelde raar ...   

Gelukkig ook wat 'ontspanning' ;)

Een van de kippen legde opnieuw een gigantisch ei.
Wow!
En er zat een dubbele dooier in!
Dubbel wow!
Drie kippen, drie eieren ;)

Tussen twee contacten door reed ik ook snel even naar het tuincentrum. De dames hebben het sinds kort op mijn aardappelen gemunt. 
Zucht. 
Straks heb ik een tuin vol netten 😱

Deze zomer hoop ik het huis hier eindelijk eens deftig in te richten. 
De vriend kwam alvast even langs om een eerste puntje op het lijstje in orde te brengen. 
Fijn :) 

Ik plofte nadien in de zetel voor de remake van The Lion King, de favoriete film van de dochter. Niet zo goed als het origineel, maar we blijven fan.
:D




Geen opmerkingen:

Een reactie posten